Skip to ContentSkip to Navigation

Kantoorbenodigdheden

Product/dienst

Kantoorbenodigheden.

Omschrijving van het product/dienst

Het secretariaat van de Bibliotheek beheert het budget voor kantoorbenodigdheden. De meest gebruikelijke artikelen worden via het administratief centrum verstrekt. Gewenste artikelen die niet tot het standaard pakket behoren kunnen bij het secretariaat worden besteld.

Bestellingen kunnen uitsluitend per e-mail (secretariaat-bibliotheek@rug.nl) worden gedaan, graag onder vemelding van (tenminste):

  • duidelijke omschrijving
  • artikelnummer (als je dit weet), serienummer of ander kenmerk
  • aantal
  • voor wie de bestelling is
  • en, als je het nog weet, wanneer je het artikel voor het laatst hebt besteld.

Het secretariaat zal om de woensdag een bestelling plaatsen bij Staples, onze kantoorartikelenleverancier. De besteller ontvangt een e-mail als de artikelen binnen zijn.

Bestelwijze/contactpersoon

Leveringsconditie

In overleg.

De prijs

Het standaard pakket wordt betaald door de Bibliotheek. Artikelen die niet tot het standaard pakket behoren, worden gefinancierd uit het budget van de besteller.

Formulier n.v.t.

Enveloppen en briefpapier

Product/dienst

Enveloppen en briefpapier.

Omschrijving van het product/dienst

Binnen de Bibliotheek is een standaardpakket aan soorten enveloppen vastgesteld, dat voldoet aan de RUG huisstijl. De enveloppen worden verstrekt door het Administratief Centrum van de Bibliotheek.

Briefpapier voor externe RUG post is niet toegestaan.

Bestelwijze/contactpersoon

Het administratief centrum van de Bibliotheek

Administratief centrum
Telefoon: 3 5033 / 3 5035

E-mail: ac-bibliotheek@rug.nl

Leveringsconditie

Uit voorraad bij kleine hoeveelheden; bij grote hoeveelheden is de levertijd 2 weken.

De prijs

De enveloppen voor de dagelijkse postverzending worden uit de Bibliotheek budgetten gefinancierd.
Grote mailing voor onderzoeken worden uit de betreffende budgetten gefinancierd.

Formulier n.v.t.
Laatst gewijzigd:21 maart 2018 14:59