Skip to ContentSkip to Navigation
AlumniNieuws

Waarschuwing: SCAM Worldwide Association of Notable Alumni (WWANA)

10 april 2017

We raden u aan alert te zijn wanneer u benaderd wordt door de Worldwide Association of Notable Alumni (WWANA). Deze organisatie belt voor zover wij weten vanaf een buitenlands nummer alumni en zegt samen te werken met meerdere (Nederlandse) universiteiten, waaronder de Rijksuniversiteit Groningen, in het opzetten van een alumni netwerk. Ze proberen u een lidmaatschap van WWANA te verkopen en vragen u om uw creditcardgegevens. Ga hier niet op in. De Rijksuniversiteit Groningen is op geen enkele manier verbonden aan de WWANA en distantieert zich volledig van deze organisatie. Belcampagnes van de RUG kondigen wij altijd op onze website www.rug.nl/alumni aan, we bellen nooit vanuit het buitenland en vragen ook nooit om uw creditcardgegevens.

Met vriendelijke groet,
Alumnirelaties & Fondsenwerving / Ubbo Emmius Fonds
Rijksuniversiteit Groningen

Laatst gewijzigd:26 oktober 2017 10:55
printOok beschikbaar in het: English

Meer nieuws

  • 21 februari 2018

    Provincie en RUG maken werk van duurzame landbouw

    De Provincie Groningen en de Rijksuniversiteit Groningen (RUG) slaan de handen ineen om de landbouwsector verder te verduurzamen. Hiertoe wordt een Bijzondere Leerstoel Natuurinclusieve Landbouw opgericht aan de RUG. De Provincie​draagt via haar Programma...

  • 19 februari 2018

    Prinses Beatrix en Prinses Mabel bij uitreiking 4e Prins Friso Ingenieursprijs in Groningen

    Het Koninklijk Instituut Van Ingenieurs (KIVI) reikt op 21 maart 2018 voor de vierde keer de Prins Friso Ingenieursprijs uit aan de Ingenieur van het Jaar. Ook dit jaar zijn Prinses Beatrix en Prinses Mabel hierbij aanwezig. ​De Rijksuniversiteit Groningen,...

  • 15 februari 2018

    Populaire wetenschapsblogger deelt spintronicafilm

    Een filmpje over het onderzoek van RUG-natuurkundige Bart van Wees is opgepikt door de populaire wetenschapsblogger Hashem Al-Ghaili. Via zijn Facebook site is de film in een paar dagen tijd meer dan 260.000 keer bekeken en ruim 2.100 keer gedeeld....