Over ons Profiel Feiten en cijfers Duurzaamheid Wat kun jij doen? Green Office Ambassador worden

Introductie

Als Green Office krijgen we veel vragen van studenten en werknemers over hoe ze kunnen bijdragen aan duurzaamheid aan de RUG. Dit kan als Green Office Ambassador! Per faculteit is er een groep vrijwilligers die werkt aan het verduurzamen van hun faculteit. Ze helpen met het creëren van bewustzijn, mensen actiever maken met duurzaamheid en systematische veranderingen realiseren. Voorbeelden van dingen die eerder georganiseerd zijn variëren van kookworkshops, filmavonden, gastcolleges, het opzetten van een ‘swap shelf’ tot een complete ‘health-week’. Er is dus van alles mogelijk!

Het wordt hoog tijd dat duurzaamheid als vanzelfsprekend wordt gezien op elke faculteit, en daar kan jij aan bijdragen als ambassadeur!

In de afbeelding hieronder kan je alles lezen over wat het ambassadeursschap zo leuk maakt.

Ambassadeur worden
Laatst gewijzigd:27 augustus 2021 15:37