Over ons Profiel Feiten en cijfers Duurzaamheid Wat kun jij doen? Green Office Ambassador worden

Certificaat

We willen de studenten die (een deel van) hun studie aan duurzaamheid besteden belonen. Dat doen we met een Sustainability Certificate, waarmee je kunt laten zien dat je je hebt verdiept in duurzaamheid en hier vrijwilligerswerk in hebt gedaan. We hebben een aantal criteria opgesteld voor het behalen van het certificaat, die je over de gehele duur van je studie kunt verzamelen. Deze zijn zo ontworpen dat je ook als master- of uitwisselingsstudent in een relatief korte periode het certificaat kunt halen.

Dit is hoe het werkt:

1. Verzamel 30 ECT (in de meeste gevallen gelijk aan 6 vakken, of een half jaar aan studiepunten) aan vakken die over duurzame onderwerpen gaan. Het maakt niet uit of het daarbij om bachelor- of mastervakken gaat.
  2. Wees actief als Ambassador voor minstens een half jaar, en organiseer minimaal twee activiteiten of evenementen.
  3. Bezoek 10 activiteiten die over duurzaamheid gaan. Dat kunnen lezingen zijn, maar ook workshops, filmavonden, congressen etc.

Je kunt je inschrijven voor het certifcaatprogramma door op onderstaande knop te drukken. Mocht je al aan het einde van je studie zijn, en aan de criteria voor het certificaat hebben voldaan? Geen probleem! Stuur ons even een mailtje, dan gaan we er samen met je naar kijken.

Laatst gewijzigd:19 januari 2021 15:37