Over ons Organisatie Wet- en regelgeving Algemeen

Algemene Voorwaarden Rijksuniversiteit Groningen

Voor werken, leveringen, diensten en IT

De Rijksuniversiteit Groningen hanteert drie sets algemene voorwaarden.

Deze algemene inkoopvoorwaarden zijn van toepassing op inkoop van de RUG voor wat betreft vastgoed en aan vastgoed aanverwante zaken binnen de universiteit. Het gaat daarbij om projecten zoals nieuwbouw, verbouw en onderhoud waarbij contracten worden gesloten met aannemers, architecten en adviseurs.

Algemene inkoopvoorwaarden voor het uitvoeren van werken en daarmee samenhangend onderhoud en adviseursdiensten ten behoeve van nieuw-, aan- en verbouwprojecten van en voor de Rijksuniversiteit Groningen (14 december 2021)

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op inkoop van de RUG voor wat betreft leveringen en diensten. Het gaat daarbij bijvoorbeeld over de aanschaf van onderzoeksapparatuur, de levering van kantoormeubilair, de inkoop van schoonmaakdiensten, telefonie, energie en de inkoop van accountantsdiensten.

Algemene inkoopvoorwaarden voor leveringen en diensten Rijksuniversiteit Groningen (14 december 2021)

Algemene IT-inkoopvoorwaarden Rijksuniversiteit Groningen

Deze algemene inkoopvoorwaarden zijn van toepassing op inkoop van de RUG voor wat betreft leveringen en diensten op het gebied van ICT. Het gaat daarbij bijvoorbeeld over de aanschaf van softwarelicenties, cloudoplossingen en hardware.

Algemene IT-inkoopvoorwaarden van en voor de Rijksuniversiteit Groningen

Laatst gewijzigd:17 oktober 2022 14:46