Over ons Organisatie University Services

Ondersteuning Bestuur en Directie (OBD)

De afdeling Ondersteuning Bestuur en Directie (OBD) maakt deel uit van University Services en valt onder de stafafdeling Bestuurlijke & Juridische Zaken/Bestuursondersteuning. De werkzaamheden van OBD richten zich op de secretariële, administratieve en organisatorische ondersteuning van:

• de Raad van Toezicht
  • het College van Bestuur
  • het College van Decanen
  • het Bedrijfsvoeringberaad
  • de Directie van University Services
  • het Managementteam van University Services
  • het accountmanagersoverleg van de RUG

OBD organiseert hiernaast een aantal academische evenementen zoals de Opening Academisch Jaar, oraties, de Zomerceremonie, de uitreiking van de Aletta Jacobsprijs en ad hoc bijeenkomsten in opdracht van het College van Bestuur en de Directie.

Het hoofd van de afdeling Bestuursondersteuning is naast de bestuurssecretaris CvB tevens het hoofd van de afdeling OBD dat verder uit nog een bestuurssecretaris en 7 medewerkers bestaat.

Bereikbaarheid: obd rug.nl
Bezoekadres: Muurstraat 14, 9712 EN Groningen