Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Inschrijving examentraining VWO en HAVO van de Rijksuniversiteit Groningen nu geopend!

06 januari 2014

De Rijksuniversiteit Groningen biedt ook in 2014 examentrainingen aan voor leerlingen van 6 VWO met de vakken Wiskunde A, Wiskunde B, Wiskunde C, Natuurkunde, Nieuwe Natuurkunde, Scheikunde, Biologie, M& O, Economie en Engels. Voor het tweede jaar worden ook examentrainingen aangeboden aan leerlingen van 5 HAVO met de vakken Engels, Natuurkunde, Wiskunde A en Wiskunde B.

Er worden drie soorten examentrainingen aangeboden in wiskunde A, wiskunde B, wiskunde C, natuurkunde, nieuwe natuurkunde, scheikunde, biologie, economie, management & organisatie en Engels:

1.   De voorbereiding op het examen van het eerste tijdvak. Deze vindt plaats in vijf periodes in maart, april en mei.

2.   De voorbereiding op het examen van het eerste tijdvak in Engels (Talentraining). Deze vindt plaats in periodes in maart, april en mei.

3.   De voorbereiding op het tweede tijdvak (met uitzondering van Engels). De herexamentraining vindt plaats op zaterdag 14 en zondag 15 juni 2014.

De reguliere examentraining duurt drie dagen die elk beginnen om 10.00 uur en uiterlijk om 21.30 uur eindigen. De kosten voor deze trainingen bedragen €315. De talentraining Engels duurt twee dagen welke beginnen om 10.00 uur en eindigen om 15.00 uur, de kosten voor de talentraining bedraagt €135. Op de website kunt u direct zien of u in aanmerking komt voor onze kortingsactie.

Door de jaren heen zijn talloze leerlingen geholpen bij het slagen voor hun eindexamen of bij de loting van de studie van eerste keuze. Vanaf nu is de inschrijving voor de examentraining geopend. Wees er snel bij, want het aantal plekken is beperkt!

Laatst gewijzigd:13 maart 2020 01:20