Over ons Praktische zaken Branding & Visual Identity Logobank Logobestanden faculteiten

Duobrand RUG - UMCG

Om de verbondenheid van de RUG en het UMCG op het vlak van onderwijs en onderzoek tot uitdrukking te brengen is er een speciale vormoplossing gemaakt; een witte balk waarin beide logo’s zijn afgebeeld. Deze is zowel toepasbaar in de RUG-huisstijl als in de stijl van het UMCG.

Hieronder zijn kant en klare logobalken in verschillende bestandsformaten, kleuren, formaten en talen beschikbaar. Mocht u diapostieve bestanden, tiff-bestanden of bestanden geschikt voor A6 nodig hebben, neem dan contact op met de communicatieafdelingen van de RUG (huisstijl rug.nl) of het UMCG (s.j.klont umcg.nl).

RGB: Logo voor beeldscherm / JPG-bestanden

JPG: bitmapbestanden in een hoge resolutie, deze kunt u gebruiken voor beeldschermtoepassingen en plaatsen in MS Office programma's.

CMYK: Logo voor drukwerk / EPS-bestanden

EPS: vectorbestanden bestemd voor drukwerk en bijvoorbeeld belettering. De meeste medewerkers van de Rijksuniversiteit Groningen beschikken niet over software om deze bestanden te openen.

Logo uitsluitend voor Engelstalige brochures en foldermateriaal voor gebruik buiten Nederland

Laatst gewijzigd:21 augustus 2020 13:48