Over ons Organisatie Bestuurlijke organisatie Medezeggenschap Universiteitsraad Agenda en vergaderstukken

Vergaderschema

De Universiteitsraad vergadert doorgaans twee keer per maand met het College van Bestuur:

Eenmaal per maand is de plenaire overleg vergadering van, in principe, de voltallige Raad en het voltallige College. Dit vindt plaats op donderdagen vanaf 9.30 uur.

In de week ervoor, tussen de overlegvergadering en commissies, is een interne URaadsvergadering, bedoeld voor onderling overleg. Deze vergadering is niet openbaar.

Twee weken voor de overlegvergadering vinden commissievergaderingen plaats. Hierbij vergadert een delegatie van de UR met één lid van het college. Er zijn de volgende commissies:

• Onderwijs & Onderzoek met de Rector Magnificus, doorgaans van 9.00 - 11.30 uur.
  • Bestuur, met de voorzitter van het CvB, doorgaans van 12.00 - 14.30 uur.
  • Middelen, met de vice-voorzitter van het CvB, doorgaans van 15.00 - 17.00 uur.

In principe zijn al deze vergaderingen openbaar, tenzij anders aangegeven. De vergadering vinden plaats in de grote vergaderzaal aan de Muurstraat. In deze zaal is geen ruimte voor een publieke tribune, maar alle openbare delen van de vergadering zijn online te volgen via de livestream. Alle openbare stukken zijn te vinden op de Google Drive.

Vergaderdata 2022/2023

Vergaderdata 2023/2024