Skip to ContentSkip to Navigation
Maatschappij/bedrijvenCentrum voor Informatie TechnologieICT & OnderwijsComputercursussen

Inschrijving, betaling en annulering

Inschrijving

Iedereen kan zich inschrijven voor een cursus via de website CIT cursusinschrijving.

Medewerkers en studenten van de RUG kunnen hier inloggen met het Medewerker/Student-nummer en password. Overige geïnteresseerden die niet aan de RUG verbonden zijn dienen op de website een account aan te maken.

Bij het inschrijven voor een cursus dient u een wijze van betaling op te geven.

Bij vragen of problemen kunt u contact opnemen met het secretariaat van het CIT: 050 - 3639200.

Betaling

Na het inschrijven voor een cursus ontvangt u een mail met als bijlage de factuur voor de cursus.

Voor RUG medewerkers kan dit, indien dit als betaalmethode is aangegeven, ook een interne verrekening zijn.

U wordt verzocht het factuurbedrag (uitgezonderd interne verrekeningen) binnen 14 dagen na dagtekening van de factuur over te maken ten gunste van:

bankrekeningnummer NL07 ABNA 0401718271

t.n.v. Financiële Administratie CIT

Postbus 11044

9700 CA Groningen

onder vermelding van het factuurnummer en debiteurnummer.

Annulering

Tot acht werkdagen voor aanvang van de cursus kunt u uw inschrijving kosteloos annuleren. Bij annulering binnen 8 werkdagen wordt geen restitutie van het cursusgeld verleend.

Het CIT behoudt zich het recht voor om een cursus te annuleren. In dat geval wordt het volledig betaalde bedrag gerestitueerd, of wordt, in overleg met de cursist(en), een andere oplossing gezocht.

Laatst gewijzigd:02 oktober 2015 22:38
printOok beschikbaar in het: English