Over ons Faculty of Science and Engineering Our Research GRIP PTEE

Nieuwsbrief (Dutch)

Vanuit de basiseenheid FarmacoTherapie, -Epidemiologie & -Economie (FTEE) verschijnt de nieuwsbrief voor stageverleners, gastdocenten, apothekers en andere geïnteresseerden.

Door de samenvoeging van de basiseenheden valt ook ons “laboratorium” de IADB binnen de nieuwe basiseenheid. Dit is een samenwerkingsverband van de basiseenheid met apotheken in Nederland.

Doel van de nieuwsbrief is om alle stageverleners, gastdocenten, apothekers en geïnteresseerden te informeren over recente ontwikkelingen en trends vanuit de universiteit, onderwerpen van laatste projectstages, nieuws vanuit het stage bureau, het onderwijs en de IADB en alles wat ons meerwaarde lijkt voor apothekers om te lezen.

Hieronder kunt u de uitgaven van de afgelopen jaren zien. Wilt u ook de nieuwsbrief ontvangen, stuurt u dan een mail naar stage.farm rug.nl o.v.v. “Graag opname in verzendlijst nieuwsbrief FTEE”.

Laatst gewijzigd:03 januari 2024 14:11