Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Cursussen bij het Talencentrum, september-december 2017

01 september 2017

Het Talencentrum van de Rijksuniversiteit Groningen biedt in de cursusperiode september-december 2017 weer cursussen aan: Nederlands voor anderstaligen, Nederlands voor moedertaalsprekers, Engels, Moderne Vreemde Talen en Interculturele communicatie. Klik op de onderstaande links voor meer informatie.

Spreekuur

Voor veel cursussen kunt u zich direct online inschrijven, maar omdat wij het belangrijk vinden dat u zich inschrijft voor een cursus op het juiste niveau raden we u dringend aan het spreekuur te bezoeken voor u zich inschrijft. Tijdens een kort gesprek wordt uw startniveau en eventueel de intensiteit van uw cursus geadviseerd.

Beginnerscursussen Nederlands voor nieuwe RUG-studenten en personeel

Let op: voor bachelor- en masterstudenten, PhD's en postdocs van de Rijksuniversiteit Groningen (RUG) bestaan speciale beginnerscursussen Nederlands. Deze cursussen worden deels of volledig vergoed door de Universiteit! Meer informatie over het rooster en de inschrijving voor beginnerscursussen Nederlands voor nieuwe studenten en personeel

Laatst gewijzigd:19 september 2023 11:18