Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Zaterdag 20 mei: Alumnidag Wijsbegeerte

16 februari 2017
Faculteitsbestuur 2016-2017: Lodi Nauta, Barteld Kooi, Marga Hids en studentlid Tim van Heuven

Op zaterdag 20 mei komen alumni van de Faculteit Wijsbegeerte terug naar de Oude Boteringestraat om elkaar te ontmoeten en samen te praten over de tijd sinds het afstuderen, over het al dan niet filosofisch getinte werkende leven, over de nieuwste inzichten in de filosofie, en over koetjes en kalfjes. Het Faculteitsbestuur, bestaande uit Decaan en Spinozawinnaar Lodi Nauta, Vice-decaan Barteld Kooi, Directeur Bedrijfsvoering Marga Hids en studentlid Tim van Heuven (zie foto) nodigt iedereen van harte uit!

Studenten en staf ook welkom

Ook zittende filosofiestudenten en huidige stafleden zijn van harte welkom! Studievereniging STUFF is betrokken bij de organisatie en programmering van de dag, dus je zult je niet vervelen. Als je je als student of staflid aanmeldt, let dan even op de instructies van het formulier.

Programma

U bent welkom vanaf 10:30 uur; de dag eindigt om 16:30 uur. Bekijk het volledige programma (https://www.rug.nl/filosofie/alumni/programma-alumnidag-update.pdf).

Aanmelden

Aanmelden kan t/m 30 april 2017 via het aanmeldformulier dat u bereikt met onderstaande blauwe knop.

Dit bericht is geplaatst door de Faculteit Wijsbegeerte.

Laatst gewijzigd:14 mei 2021 16:16