Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Groninger Museum voortaan gratis toegankelijk voor studenten

16 augustus 2016
Het Groninger Museum

Studenten kunnen het werk van de grootste internationale kunstenaars, modeontwerpers en designtalenten binnenkort gratis bekijken. Vanaf 1 september 2016 mogen alle studenten (mbo, hbo en universiteit) die een opleiding volgen in de stad Groningen gratis naar het Groninger Museum.

Op donderdag 1 september is de kick-off van ‘Groninger Museum gratis voor studenten’. Met muziek, drankjes, rondleidingen en events door studenten vóór studenten. Student? Kom dan langs tussen 15 en 18 uur bij het Groninger Museum.
De gratis toegang is mede mogelijk gemaakt door het Akkoord van Groningen (Gemeente Groningen, Rijksuniversiteit Groningen, Hanzehogeschool Groningen en UMCG), provincie Groningen en de onderwijsinstellingen Alfa-college en Noorderpoort.

Meer informatie

Meer informatie en voorwaarden voor toegang op de website van het Groninger Museum.

Laatst gewijzigd:03 augustus 2020 14:10