Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

gARTen is terug: Kunstproject met Minerva studenten in GMW-tuin

14 april 2015

Wellicht heb je al een glimp opgevangen van de nieuwe kunstobjecten in de tuin van de faculteit. Negen Minerva studenten ontwikkelen momenteel voor drie locaties een experimenteel ontwerp. Dit doen zij in het kader van de Off Course (keuzevak) gARTen at RUG, begeleid door gastdocent Sander Vermeulen.

Woensdagmiddag 15 april om 15.30 uur presenteren zij, na een korte inleiding van onze PhMiddelen Rita Landeweerd, hun ideeën aan de gebruikers van de oude Hortus. Dit doen zij op de plekken waar ze aan het werk zijn. Je bent van harte uitgenodigd om deze presentatie bij te wonen en te reageren op hun ontwerpen. De start is bij de picknickbanken achter de kantine van het Heymansgebouw.

De komende weken zullen de studenten nog regelmatig in de oude Hortus aanwezig zijn om verder te werken aan de ontwerpen en om te onderzoeken wat de kunstwerken doen met de gebruikers van de tuin.

Laatst gewijzigd:14 april 2015 11:26