Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Beatriz Noheda benoemd tot APS-fellow

02 december 2011

De American Physical Society (APS) heeft prof.dr. Beatriz Noheda benoemd tot 'Fellow of the American Physical Society'.

Met het Fellowship spreken hun vakgenoten hun erkenning uit voor hun buitengewone bijdrage aan de fysica. Slechts maximaal een half procent van de leden van de American Physical Society wordt op deze manier geëerd. De uitreiking van de Fellowship-certificaten is in maart 2012.

Beatriz Noheda is adjunct-hoogleraar op het Zernike Institute for Advanced Materials van de Rijksuniversiteit Groningen. Op haar fellowship-certificaat komt de tekst ‘For fundamental structural studies of new phases in perovksite-type ferroelectric materials and of domain nanostructures in epitaxial films of multiferroics.’

Contact: prof. dr. Beatriz Noheda

Laatst gewijzigd:13 maart 2020 01:56