Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Dr. Taco van der Vaart benoemd tot lid Ubbo Emmius Colleghie

08 december 2009

Dr. Taco van der Vaart, universitair hoofddocent aan de faculteit Economie en Bedrijfskunde en directeur van het Research Institute for Operations Management & Operations Research, is onlangs geïnstalleerd als lid van het Ubbo Emmius Colleghie . Dat gezelschap van congresinitiatoren uit de wetenschap en het bedrijfsleven is een adviescollege van het Groningen Congres Bureau, dat zich richt op het stimuleren van  Noord-Nederland als internationale ontmoetingsplaats.

Van der Vaart valt de eervolle benoeming ten deel als dank voor het organiseren van de 15th International Annual EurOMA Conference, die in juni 2008 in Groningen plaatsvond.

In totaal werden tien nieuwe leden van het Ubbo Emmius Colleghie (UEC) door Commissaris van de Koningin Max van den Berg geïnstalleerd. Als blijk van waardering voor hun inspanningen ontvingen de nieuwe leden een speciale oorkonde. De installatie vond plaats in Het Paleis, het voormalig Scheikundig Laboratorium van de Rijksuniversiteit Groningen.

In oktober 2006 werd dr. Bert Wiersema, zakelijk directeur van het Energy Delta Research Centre, eveneens benoemd tot lid van het Ubbo Emmius Colleghie.

Laatst gewijzigd:22 juli 2022 14:16