Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Grunneger Power nu ook energieleverancier

17 april 2012
Grunneger Power is de volgende fase ingegaan: wij zijn gestart als inkooporganisatie van zonnepanelen voor onze leden, nu zijn we gestart met energielevering.

Wij leveren alleen groene stroom uit water, wind en zon. Daarnaast leveren wij aardgas omdat biogas niet voldoende voorradig is. We doen dit tegen concurrerende prijzen.

Alle winsten uit onze energielevering worden geherinvesteerd in lokale duurzame energieprojecten in de regio. We hebben geen aandeelhouders, we willen zoveel mogelijk consumenten omvormen tot producenten van energie: individueel via zonnepanelen op het eigen dak, collectief via onze energiecoöperatie: ons adagium is: Energie in eigen hand.

Via onze geheel vernieuwde website www.grunnegerpower.nl kun je lid en/of klant van Grunneger Power worden.

Laatst gewijzigd:23 juni 2016 13:26