Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Professor Klaas Koster overleden

31 juli 2014

Op 17 juli jl. is emeritus hoogleraar prof. dr. Klaas Bernhard Koster overleden. Klaas Koster was van 1980 tot 2000 als hoogleraar Onderwijskunde, in het bijzonder de pedologie, klinische onderwijskunde en onderwijspsychologie, aan de faculteit Gedrags- en Maatschappijwetenschappen van de Rijksuniversiteit Groningen verbonden. In de periode 1993 tot 1996 was hij tevens decaan van onze faculteit. Wij herdenken Klaas Koster met respect en waardering voor zijn grote inzet voor zijn vakgebied en zijn waardevolle bijdragen aan het onderwijs, onderzoek en bestuur van onze faculteit.

We wensen zijn familie en andere naasten veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.

H.A.L. Kiers, decaan

A.E.M.G. Minnaert, onderzoeksdirecteur Pedagogiek en Onderwijskunde

M.C. Timmerman, opleidingsdirecteur Pedagogiek en Onderwijskunde

Dit bericht is geplaatst door de Faculteit Gedrags- en Maatschappijwetenschappen.

Laatst gewijzigd:12 november 2019 14:06