Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Predikaat Topopleiding voor Research Master Behavioural and Social Sciences

10 maart 2014
Top Programme

De Research Master Behavioural and Social Sciences van de faculteit Gedrags- en Maatschappijwetenschappen mag komend jaar het predikaat topopleiding voeren. Dat blijkt uit de recent verschenen Keuzegids Masters 2014.

In de Keuzegids zijn beschrijvingen opgenomen van circa 1250 hbo- en wo-masters die officieel in Nederland zijn geregistreerd. Bij 730 masters wordt bovendien een kwaliteitsoordeel gegeven op basis van studentenoordelen en het oordeel van keurmerkinstantie NVAO. Sommige studies zijn zo goed dat de redactie ze het predikaat ‘topopleiding’ geeft. Van de 59 beoordeelde masteropleidingen van de RUG mogen zich zes topopleiding noemen. De andere Groningse topleidingen zijn Nanoscience, Population Studies, Medical and Pharmaceutical Drug Innovation, Research Master in Economics and Business, en Behavioural and Cognitive Neurosciences (research). Nanoscience krijgt van alle masters zelfs het allerhoogste puntenaantal toegekend (98 van de 100).

Informatie over

Laatst gewijzigd:04 juli 2014 21:39