Over ons Faculteit Religie, Cultuur en Maatschappij Agenda

Wanneer:vr 20-03-2015 15:30 - 20:00
Waar:Harmoniegebouw, Oude Kijk in 't Jatstraat 26, Groningen
Faculteit Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschap

In het voorjaar van 2015 organiseren de faculteiten van de RUG op verschillende dagen, op locatie, een mastervoorlichting. Op vrijdag 20 maart ben je van harte welkom op de gezamenlijke voorlichtingsdag van de faculteit Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschap en de faculteit der Letteren. Op deze dag kun je kennismaken met de studies, docenten en studenten en kun je vast een beetje sfeerproeven op locatie en natuurlijk in de stad Groningen.

Voor wie?

De voorlichting is bedoeld voor:

• HBO-studenten die een masteropleiding willen volgen aan de RUG;
  • universitair studenten die hun bachelor elders hebben behaald en (eventueel) in Groningen een aansluitende master willen volgen;
  • RUG-studenten die zich willen oriënteren op een master.

Opleidingen

De faculteit Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschap biedt de volgende masterprogramma's aan:

De faculteit der Letteren presenteert tijdens de voorlichtingsdag deze masterprogramma's.

Voorlichtingsmarkt

Verspreid over het Harmoniegebouw, thuishaven van de faculteit der Letteren, kun je in vier rondes kiezen uit in totaal 39 opleidingen. Daarnaast zijn er voorlichtingsrondes over stagemogelijkheden, het honours programma en een workshop masterkiezen. In de kantine van het Harmoniegebouw is een informatiemarkt waar je studenten en docenten kunt spreken, informatie over opleidingen kunt vinden en in gesprek kunt met een studieadviseur. Als je een kijkje wilt nemen in het prachtige gebouw van de Faculteit Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschap kan dat ook. Je kunt je inschrijven voor een rondleiding op de faculteit, deze start om 18.00 uur vanaf de informatiemarkt.

Programmaoverzicht

Bekijk de timetable voor het volledige programmaoverzicht.

Aanmelden

Voor elke voorlichtingsronde moet je je apart aanmelden via de website, zo stel je zelf je programma samen.

(aanmelding gesloten)