Rudolf Agricola School for Sustainable Development

11-15 mei 2014: Conferentie Religion and Pluralities of Knowledge

Wanneer:zo 11-05-2014
Waar:Academiegebouw, Rijksuniversiteit Groningen

Van 11 tot 15 mei wordt er op de internationale conferentie “Religion and Pluralities of Knowledge” stilgestaan bij de vraag hoe de pluraliteit van kennisclaims de moderne maatschappij heeft voortgebracht, maar ook een uitdaging vormt voor onze samenleving. De focus ligt op de rol van religie in het pluralistische landschap van tegenwoordig.

De conferentie wordt georganiseerd door de faculteit Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschap, een van de oudste faculteiten van de RuG. Het is een officiële bijdrage van deze faculteit aan het Lustrumjaar en past binnen de Sustainable Society thematiek “Diversity, Inclusion, Pluralism”. De sessie is vrij toegankelijk voor iedereen. Bekijk het programma voor meer informatie.

Volg ons opyoutube twitter