Over ons Faculty of Science and Engineering

Twee studenten van Drug Design groep naar 65e Lindau Nobel Laureate Meeting

09 maart 2015

Elk jaar worden enkele studenten uit verschillende landen geselecteerd om deel te nemen aan een meerdaagse bijeenkomst met Nobelprijswinnaars tijdens de jaarlijkse "Lindau Nobel Laureate Meeting" in Duitsland. Vorig jaar konden slechts negen studenten van Nederlandse universiteiten deze bijeenkomst bijwonen.

Dit jaar zijn twee studenten van de Drug Design groep van het Groningen Research Institute of Pharmacy (GRIP) geselecteerd: promovendus en houder van een Erasmus Mundus Swagata beurs Ajay Chandgude en postdoc Constantinos Neochoritis. "Ik vind het fantastisch dat ik ben geselecteerd voor een bijeenkomst van dergelijke wereld faam. Dit gebeurt eens in je leven. Ik voel me zeer vereerd en verheug me enorm op het werken en discussiëren met 70 Nobelprijswinnaars en 650 collega onderzoekers. Dit biedt mij een unieke kans om mijn blik op de wetenschap te verbreden. Ik hoop hier levenslange inspiratie op te doen over het doen van succesvol onderzoek met grote maatschappelijke impact", zegt Ajay Chandgude.

Laatst gewijzigd:31 januari 2017 22:14