Over ons Faculteit Ruimtelijke Wetenschappen

Masterstudent Jasper Homrighausen wint beurs

19 maart 2015

Jasper Homrighausen, masterstudent Environmental & Infrastructure Planning aan de Faculteit Ruimtelijke Wetenschappen van de Rijksuniversiteit Groningen heeft in het kader van zijn scriptie een Eesteren-Fluck & Van Lohuizen-beurs binnengehaald (www.efl-stichting.nl). Binnen zijn scriptie (begeleid door dr.ir. Wendy Tan) doet hij onderzoek naar innovaties in duurzame mobiliteit en richt zich daarbij op twee steden; Groningen en Phoenix, Arizona in de Verenigde Staten. De komende weken bezoekt hij Phoenix en praat hij met academici, mensen uit de praktijk, politici en bestuurders van verscheidene coalities. De resultaten van het onderzoek, dat in het kader van het Urban Gro Lab wordt uitgevoerd, worden in de zomer verwacht.

Laatst gewijzigd:10 mei 2021 12:04