Over ons FEB Research / FEB FEB Research News News / FEB

Creating Success in the North: event voor MKB & ondernemers | 16 november

13 september 2017
.

Heeft u als ondernemer, bedrijf of organisatie een vraagstuk?

Wilt u bijvoorbeeld een product vernieuwen, of een nieuw product ontwikkelen? Wilt u een andere doelgroep benaderen, of beter gebruik maken van (social) media? Of wilt u zich gewoon laten inspireren door de volgende generatie professionals? Meldt u zich dan aan voor:

Business Meets University: Creating Success in the North

Donderdag 16 november 2017, 14:30 – 19:00 uur
Locatie: Duisenberggebouw, Zernike Campus
Programma: zie hier
Aanmelden : via dit webformulier

Nieuwe inzichten voor uw vraag

Ondernemen en creativiteit liggen dicht bij elkaar. Creativiteit is nodig als je wilt vernieuwen en inspelen op ontwikkelingen. Stel, u hebt als ondernemer nieuwe ideeën nodig of u wilt sparren over nieuwe ideeën, maar u loopt vast in de gebaande paden. Wij helpen u graag verder! Met de laatste kennis en een frisse blik geven onze studenten ondernemers nieuwe inzichten; inzichten die leiden tot innovatie. Op 16 november gaan we samen met u aan de slag op Zernike Campus bij de Faculteit Economie en Bedrijfskunde.

Interesse?

Wilt u graag aanwezig zijn bij het event om andere ondernemers te ontmoeten en meer te horen over creativiteit in bedrijf? Meldt u zich dan aan via dit webformulier.

URL FEB
AACSB EQUIS logos