Over ons FEB Research / FEB FEB Research News News / FEB

Succesvolle meeting op de Zuidas: alumni waarderen de link met FEB

26 juni 2015
Holterman

Op dinsdag 23 Juni organiseerde de Faculteit Economie en Bedrijfskunde een geslaagd alumni event bij Duisenberg School of Finance in Amsterdam met als hoofdact hoogleraar prof.dr. Wim Holterman die de met 60 bezoekers goed gevulde zaal bijpraatte over de nieuwste inzichten in Mergers and Acquisitions. Een actueel onderwerp gegeven de sterke groei op dit terrein en zeker op de dag dat Delhaize en Ahold tot een gezamenlijke toekomst beslisten.

De alumni van verschillende generaties werden door directeur Career Services and Corporate Relations Wijnand Aalderink geïnformeerd over het nieuws vanuit de succesvolle merger FEB en de nieuwste mogelijkheden om met de FEB Career Services samen te werken. De reacties van de bezoekers van de avond waren positief: "Heel goed dat de faculteit onze kant op komt en de samenwerking verder wil aanhalen". "Aan het eind van de werkdag pik ik dit graag even mee". "Er zijn wat oude bekenden, maar het is ook heel interessant om steeds nieuwe mensen te ontmoeten".

FEB Alumni officer Susanne Klinkers: "Een avond als deze is volgens mij een succes omdat we een actueel inhoudelijk thema centraal stellen waar in de maatschappij veel mensen mee te maken hebben. Het is mooi om te zien dat veel alumni graag met de faculteit verbonden blijven". Alumni kunnen sinds kort mentor worden van een student, verschillende gaven zich hiervoor op. Ook zei een aantal toe een bijdrage te willen leveren aan de Careers Week in september.

De komende tijd zal FEB de activiteiten verder intensiveren door inhoudelijke expertise te delen en de link te leggen tussen de afgestudeerden uit het verleden en de alumni van de toekomst.

Alumni, contact
Bent u alumnus en wilt u een bijdrage leveren aan een volgend alumni-event over een interessant onderwerp? Neem in dat geval contact op met Susanne Klinkers.

URL FEB
AACSB EQUIS logos