Centrale Medische Bibliotheek

maandag - donderdag 8.30 - 21.30 uur
vrijdag 8.30 - 18.00 uur
zaterdag - zondag 10.00 - 18.00 uur

De CMB Silent Study Areas op de begane grond gaan doordeweeks al om 7.30 uur open.

Sluitingsdagen en afwijkende openingstijden

Bekijk de lijst met onze sluitingsdagen en afwijkende openingstijden , zoals XL-weekenden, feestdagen en vakanties.

CMB Bibliotheek & CMB Silent Study Areas - dezelfde openingstijden

De Centrale Medische Bibliotheek (CMB) heeft twee locaties in het Faculteitsgebouw: de CMB Bibliotheek in het souterrain en de CMB Silent Study Areas op de begane grond. Voor beide locaties gelden dezelfde openingstijden, behalve dat op werkdagen de CMB Silent Study Areas een uur eerder open gaat, namelijk vanaf 7.30 uur.
[route CMB Bibliotheek] [route CMB Silent Study Areas]

CMB Zorg - 24/7 open

De locatie CMB Zorg in het Centraal Medisch Complex is 24 uur per dag open, maar alleen voor medewerkers die daarvoor toestemming hebben gekregen. De deur kan geopend worden met een UMCG-pas. Studenten met een UMCG-pas hebben geen toegang.
[route CMB Zorg]

Laatst gewijzigd:13 juni 2023 17:15