Customer Insights Center (RUGCIC)
Faculteit Economie en Bedrijfskunde
Customer Insights Center (RUGCIC) Student Talent

Ik zoek een stage

Studenten aan het werk voor het Customer Insights Centre

Ben jij masterstudent (marketing) aan de Rijksuniversiteit Groningen en wil jij ook een topklasse stage via het Customer Insights Center?

Door stage te lopen bij een bedrijf doe jij werkervaring op. Dit onderscheidt jou vervolgens bij het zoeken van een baan én de stage brengt je in contact met een potentiële werkgever.

Vereisten

Het Customer Insights Center (RUGCIC) biedt stages aan die niet via reguliere kanalen worden aangeboden. Meestal kun je zelf in overleg met het bedrijf bespreken hoeveel dagen per week je werkt, waar je werkt, en welk onderwerp je wilt onderzoeken. Om in aanmerking te komen voor een stage bij het RUGCIC moet je aan de volgede eisen voldoen:

• Je bent een organisatietalent en kan dit laten zien middels een bestuursjaar, deelname aan commissies en/of werkervaring
  • Je bent betrouwbaar, verantwoordelijk en je houdt je altijd aan je beloftes
  • Je hebt de tijd en de motivatie

Voldoe jij aan alle eisen?

Selecteer maximaal drie bedrijven hieronder waar je stage zou willen lopen en stuur je cv met motivatie naar cic rug.nl. Wij nodigen je uit voor een kennismakingsgesprek en als wij onder de indruk zijn, sturen we jouw gegevens door naar de manager binnen het desbetreffende bedrijf. Dit betekent dat je cv niet onderop de stapel beland, maar dat deze direct op het bureau van de manager terechtkomt. Als het bedrijf in jou een goede match ziet, dan nemen ze contact met je op voor een gesprek. We zien graag jouw cv tegemoet!

Tijdsplanning

Stappen
Nu
Bekijk de stagevacatures op https://www.rugcic.nl/stages, bekijk de bedrijfsleden en lees welk bedrijf jouw voorkeur heeft.
Vóór 23 nov
Stuur naar cic@rug.nl:
1. Je CV
2. Overzicht van je studievoortgang
3. Een top 3 van je voorkeursbedrijven (Nederlands of Engels)
We laten je weten of je geselecteerd bent voor een CIC-stage gesprek.
30 nov - 4 dec
Het CIC zal interviews houden met de geselecteerde studenten.
Vóór 10 dec
Geselecteerde studenten worden op de hoogte gebracht of ze zijn geselecteerd voor een CIC-stage. Het CV van geselecteerde studenten wordt doorgestuurd naar hun voorkeursbedrijven (maximaal 3). Bedrijven ontvangen maximaal 3 CV's per stagevacature.
....
Vanaf dit punt nemen de bedrijven het over: zij beslissen of ze contact met je opnemen voor de vacature.

Stages

De deadline voor het reageren op stagevacatures is verstreken. Op dit moment zijn er geen nieuwe stagevacatures beschikbaar. Vanaf juni 2024 zullen er weer nieuwe stagevacatures verschijnen.

Daarnaast zijn vaak ook andere stages mogelijk bij de vele andere bedrijfsleden van het Customer Insights Center, vraag gerust naar de mogelijkheden.
Laatst gewijzigd:09 januari 2024 12:34