Skip to ContentSkip to Navigation

Customer Insights Center (RUGCIC)

Faculteit Economie en Bedrijfskunde
Customer Insights Center (RUGCIC)Meetings

Conferenties van partners

Dit jaar bestaat het Customer Insights Center van de Rijksuniversiteit Groningen 10 jaar en nodigen we in het kader van Emac honderden van de meest vooraanstaande wetenschappers op het vakgebied marketing uit in Groningen.

Exclusief voor onze bedrijfsleden hebben we een beperkt aantal toegangskaarten beschikbaar voor dit unieke evenement.

Vergeet niet om op het inschrijfformulier even RUGCIC lid te vermelden...

Conferenties van partners van het Customer Insights Center van de Rijksuniversiteit Groningen (RUGCIC)

Emac conference

Het thema van EMAC 2017 is “Leaving Footprints”. Want voetstappen reflecteren impact, bieden bewijzen dat een verschil is gemaakt. Bovenal laten ze een pad achter dat anderen kunnen volgen. Dit thema licht substantiële academische marketingonderzoeken uit die effecten hebben op de marketingpraktijk van vandaag en daarnaast ook op beleidsmakers en de maatschappij.

Het thema past goed bij het onderzoeksklimaat van de vakgroep Marketing aan de Faculteit Economie en Bedrijfskunde van de Rijksuniversiteit Groningen en heeft onder meer geresulteerd in de oprichting van ons Customer Insights Center tien jaar geleden.

Datum en plaats

Dit congres vindt plaats op woensdag 24 mei 2017 van 10.30 tot 17.30 met aansluitend een VIP diner in MartiniPlaza Groningen.

Programma

Exclusief voor RUGCIC leden bieden we een speciaal compact deel van het programma aan voor executives die top wetenschappers vanuit de hele wereld willen ontmoeten op een bepaald expertisegebied binnen de marketing, zoals:

Advertising, Promotion and Marketing Communications Business-to-Business Marketing Consumer Psychology Digital Marketing Innovation and New Product and Services Developments International and Cross-Cultural Marketing Marketing in Emerging and Transition Economies Marketing Strategy Marketing Theory and New Paradigms Modelling and Marketing Analytics Pricing Product and Brand Management Public Sector and Non-Profit Marketing Relationship Marketing Retailing and Omni-channel Management Sales Management and Personal Selling Services Marketing Social Media Social Responsibility, Ethics, and Consumer Protection Tourism Marketing.

Inschrijven

Een aantal RUGCIC leden ontvangen een persoonlijke uitnodiging hiervoor, mocht jij ook aanwezig willen zijn mail dan gerust naar cic@rug.nl.

Inschrijfprocedure

Inschrijvers ontvangen binnen twee weken een schriftelijke bevestiging met daarin het thema en de datum van het evenement.

Wegens de overweldigende belangstelling bij eerdere evenementen behoudt de organisatie het recht om kaarten dynamisch te distribueren over de aanvragers. Daarbij kan het in sommige gevallen zo uitkomen dat keuzes moeten worden gemaakt op grond van de beperkte zaalcapaciteit. Wij vragen hiervoor begrip. Toegangskaarten worden verstrekt aan inschrijvers zolang de voorraad strekt.

Deelnemers ontvangen uiterlijk twee dagen van tevoren alle benodigde informatie, waaronder de agenda en de definitieve routebeschrijving.

De dresscode-suggestie is gewoon casual op deze bijeenkomst.

Alle toekomstige activiteiten en prijzen worden steeds onder voorbehoud vermeld. In geval van wijzigingen worden reeds ingeschreven deelnemers voorafgaand op de hoogte gesteld.

Vragen, of moeite met het inschrijfformulier? Neem even contact met ons op.

Laatst gewijzigd:27 september 2017 10:29
printOok beschikbaar in het: English