Over ons Werken bij de RUG

App Welcome2NLResearch

App Welcome2NLResearch helpt internationale onderzoekers en wetenschappers bij immigratie

De gratis App Welcome2NLResearch helpt (potentiële) buitenlandse onderzoekers en wetenschappers bij hun komst naar Nederland. De App biedt internationale medewerkers inzicht in wat zij vóór en na hun aankomst in Nederland moeten doen, bijvoorbeeld welke documenten zij vooraf moeten aanvragen en invullen en informatie over zorgverzekeringen en wat heb je nodig hebt om een huis te regelen. Met een handige checklist kunnen gebruikers direct afvinken welke onderdelen zij hebben afgehandeld. Dit verschilt per land van herkomst. Daarnaast biedt de App een overzicht van de Nederlandse universiteiten, universitair medische centra en onderzoekinstellingen inclusief een link naar de website.

De App is geschikt voor de besturingssystemen iOS en Android en is gratis te downloaden in de App Store en in Google Play.
Laatst gewijzigd:15 september 2022 12:07