Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Nieuwe Broerstraat 5, thema: Viering 400 jaar RUG ‘For Infinity’

09 april 2014
Broerstraat 5, april 2014

Sacha de Boers foto’s sieren in een feestelijke collage de cover van de nieuwe Broerstraat 5 , die geheel is gewijd aan de viering van 400 jaar RUG. Het aprilnummer opent met Unilevertopman Paul Polman. Hij ontvangt op 13 juni een eredoctoraat. Bijzondere lustrumevenementen worden belicht, zoals de Maskerade, het Alumniweekend en de tentoonstellingen over 400 jaar wetenschap – in de Der Aa-kerk – en 400 jaar studentenleven in het Groninger Museum. En regisseur Tom de Ket vertelt over de groteske muziekkomedie ‘Voor eeuwig’ die in mei in de open lucht op de Zernikecampus wordt opgevoerd. Jelmer Steenhuis maakte exclusief voor zijn alumniblad een lustrumcryptogram. Carolien Gehrels, nog net wethouder in Amsterdam, sluit in Alumni Achteraf de lange rij alumni die in deze lustrumeditie aan bod komen.

Laatst gewijzigd:14 september 2021 13:40