Tracing learning in interaction. An analysis of shared reading of picture books at kindergarten
Promotie: mw. M.N. Gosen, 16.15 uur, Academiegebouw, Broerstraat 5, Groningen
Proefschrift: Tracing learning in interaction. An analysis of shared reading of picture books at kindergarten
Promotor(s): prof.dr. C.M. de Glopper
Faculteit: Letteren
Zie persbericht
Laatst gewijzigd: | 03 september 2021 15:33 |
Meer nieuws
-
23 april 2024
Onderzoek naar krimp is ook onderzoek naar de geschiedenis van de blijvers
Universitair docent Yuliya Hilevych van de Faculteit der Letteren onderzoekt regionale krimp in Nederland, Finland en Oekraïne door het fenomeen in sociaal-historisch perspectief te plaatsen.
-
22 april 2024
Trump of niet Trump, dat is de vraag
RUG-onderzoekers Ritumbra Manuvie, Pieter de Wilde en Lisa Gaufman blikken in een drieluik vooruit op de verkiezingen in respectievelijk India, Europa en de Verenigde Staten. Deze week: Lisa Gaufman.
-
16 april 2024
RUG ondertekent Barcelona Declaration on Open Research Information
De Rijksuniversiteit Groningen heeft de Barcelona Declaration on Open Research Information (Verklaring Open Onderzoeksinformatie) officieel ondertekend. Dit wordt gezien als een grote stap richting verantwoordelijke onderzoeksbeoordeling en open...